ΣΤ ΤΑΞΗ


Στην έκτη τάξη, σε γενικές γραμμές, δουλεύουμε το μουσικό εργαστήρι τραγουδιού από την αρχή σαν επανάληψη (θα βοηθήσει ιδιαίτερα τους αδύναμους μαθητές) και ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος της χρονιάς όλο το πακέτο.

Συνεχίζουμε τις κλίμακες και γίνεται μια εισαγωγή στις συγχορδίες, σε απλές συνδέσεις.

Στο κομμάτι του ρυθμού γίνεται επανάληψη όλων των μέτρων και των αξιών και παύσεων και αυτό μέσα από την εκμάθηση τραγουδιών, εφόσον στην Ε τάξη και τη Στ δουλεύουμε ρεπερτόριο, ανάλογα με τις γιορτές, τις εποχές και τα είδη της μουσικής.

Επαναλαμβάνονται ενότητες οι οποίες δυσκολεύουν ακόμα το σύνολο των μαθητών.

Οι μαθητές συνεχίζουν να κάθονται σε ομάδες και δουλεύουν κάποιες δραστηριότητες μαζί (μουσικές ακροάσεις, ηχοϊστορίες, ηχοτοπία, μουσικές επενδύσεις, εικονογραφήσεις κ.ά.).

Ο χωρισμός των μαθητών σε ομάδες διευκολύνει τον εκπαιδευτικό στην παρατήρηση των μαθητών και στην αξιολόγησή τους.

Eκτός από τα τραγούδια που βρίσκονται στο φωνητικό εργαστήρι και γίνονται όλα, τα υπόλοιπα ποικίλουν ανάλογα με τα προγράμματα που τρέχουν στο σχολείο και τις γιορτές.

Γενικώς με τους μαθητές της έκτης τάξης, όσα χρόνια εργάζομαι τρέχω προγράμματα πολιτιστικά και αγωγής υγείας . Σαν συνεργαζόμενο μέλος , με άλλους συναδέλφους συμμετέχω από την Α τάξη έως και την ΣΤ σε προγράμματα πολιτιστικά, περιβαλλοντικά και αγωγής υγείας.

Ρυθμικές και μελωδικές ασκήσεις από το Σολφέζ της Φουλίδου Α,Β,Γ τεύχος και κάποιες δραστηριότητες από την θεωρία της Κίτσιου.

Από το βιβλίο κάνω ελάχιστες δραστηριότητες, επιλεκτικά.

Το ρεπερτόριο μου περιέχει παραδοσιακά τραγούδια από όλη την Ελλάδα, μελοποιημένη ποίηση, ξενόγλωσσα τραγούδια. από διάφορες περιοχές του κόσμου και από συνθέτες αγαπώ ιδιαίτερα τον Μάνο Χατζιδάκι.

© 2020 Το μουσικό μπλογκ της Καραγιάννη Μάρας. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε