Γ ΤΑΞΗ

Δουλεύουμε όλα τα διαστήματα από την προηγούμενη χρονιά και προσθέτουμε 6μ&Μ, 7ελ.,μ&Μ και επιλέγουμε τραγούδια για κάθε διάστημα.

Δουλεύουμε περισσότερο παύση ογδόου και όγδοο, δέκατα έκτα, όγδοο και δύο δέκατα έκτα, δύο δέκατα έκτα και όγδοο, όγδοο παρεστιγμένο με δεκατο έκτο, ολόκληρο και την παύση του.

Από το βιβλίο δουλεύονται επιλεκτικά κάποιες δραστηριότητες και φύλλα εργασίας που δίνονται στο βιβλίο του δασκάλου μέχρι το κεφάλαιο 13 και τα υπόλοιπα συνεχίζονται στη Δ τάξη.

Επειδή από δίωρο γίνεται μονόωρο το μάθημα πλέον στη Γ τάξη, τα σχέδια των μαθημάτων χωρίζονται σε 10λεπτα δραστηριοτήτων, όπως φωνή - τραγούδι, παίζω με τον ρυθμό, μουσική ακρόαση, ηχοϊστορία ή κινητικό παιχνίδι ή φτιάξιμο καρτέλων ή μουσική γραφή κ.ά.

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και κάποιες δραστηριότητες τις δουλεύουν ομαδικά και συνεργατικά. Όταν κερδίζουν σε κάποια δραστηριότητα κερδίζουν πόντους(αυτοκόλλητα)στο χαρτόνι που καταγράφεται η ομάδα τους ή όταν παραβιάζουν τους κανόνες του συμβολαίου της τάξης της μουσικής(έστω και ένας μαθητής της ομάδας) χάνουν πόντους.

Tελειώνοντας τη Γ τάξη ολοκληρώνεται ο κύκλος της μουσικής προπαιδείας - μουσικοκινητικής και προθεωρίας.

Εκτός από τα τραγούδια που εξυπηρετούν τους σκοπούς και στόχος συχνά προστίθεται και άλλο υλικό που εξυπηρετεί γιορτές, προγράμματα και δράσεις του σχολείου, επιλέγεται όμως πάντα βάση των δυνατοτήτων και των γνώσεων των μαθητών.

© 2020 Το μουσικό μπλογκ της Καραγιάννη Μάρας. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε