Δ ΤΑΞΗ

Δουλεύουμε όλα τα διαστήματα από την προηγούμενη χρονιά, ξεκινώντας με επανάληψη και στη πορεία, έχοντας το πληκτρολόγιο του πιάνου οδηγό, αρχίζουμε τόνους, ημιτόνια, τριημιτόνια και μαθαίνουμε μείζονες και ελάσσονες(αρμονικές).

Επίσης δουλεύουμε συγχορδίες, τραγουδώντας και παίζοντας σε όργανα, και την έννοια της τονικότητας.

Δουλεύουμε περισσότερο παύση ογδόου και όγδοο, δέκατα έκτα, όγδοο και δύο δέκατα έκτα, δύο δέκατα έκτα και όγδοο, όγδοο παρεστιγμένο με δέκατο έκτο, ολόκληρο και την παύση του, καθώς επίσης συγκοπή και μικτά μέτρα.

Από το βιβλίο δουλεύονται επιλεκτικά κάποιες δραστηριότητες και φύλλα εργασίας που δίνονται στο βιβλίο του δασκάλου από το κεφάλαιο 14 και τα υπόλοιπα μέχρι το τέλος του βιβλίου.

Τα σχέδια των μαθημάτων χωρίζονται σε 10λεπτα δραστηριοτήτων, όπως φωνή - τραγούδι, παίζω με τον ρυθμό, μουσική ακρόαση, ηχοϊστορία ή κινητικό παιχνίδι ή φτιάξιμο καρτέλων ή μουσική γραφή κ.ά.

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και κάποιες δραστηριότητες τις δουλεύουν ομαδικά και συνεργατικά. Όταν κερδίζουν σε κάποια δραστηριότητα κερδίζουν πόντους(αυτοκόλλητα)στο χαρτόνι που καταγράφεται η ομάδα τους ή όταν παραβιάζουν τους κανόνες του συμβολαίου της τάξης της μουσικής(έστω και ένας μαθητής της ομάδας) χάνουν πόντους.

Tελειώνοντας τη Δ τάξη οι μαθητές έχουν δουλέψει υλικό Α θεωρίας και επίσης δουλεύουν το φωνητικό εργαστήρι μέχρι τη μέση του περίπου .

Εκτός από τα τραγούδια που εξυπηρετούν τους σκοπούς και στόχος συχνά προστίθεται και άλλο υλικό που εξυπηρετεί γιορτές, προγράμματα και δράσεις του σχολείου, επιλέγεται όμως πάντα βάση των δυνατοτήτων και των γνώσεων των μαθητών.

Από την Τετάρτη πλέον οι μαθητές, όσοι είναι έτοιμοι φωνητικά, έχουν συνέπεια, αυτοπειθαρχία και θέληση μπορούν σα συμμετέχουν στον όμιλο μουσικής του σχολείου.

© 2020 Το μουσικό μπλογκ της Καραγιάννη Μάρας. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε